اس ام اس نصفه شبی

اس ام اس نصفه شبی

اس ام اس نصفه شبی
بازدید : 2490

اس ام اس جدید نصفه شبی

اس ام اس جدید نصفه شبی

از باد پرسیدم پایان کار عشق چیست؟ گفت : نفرین بر جدایی
البته ببخشیداا ۲ شب… مزاحم شدم
::
::
شرمنده دیر وقت مزاحم میشم ،میدونی چرا لک لک موقع خواب یک پایش را بالا می‌گیره؟
چون اگه هر دو رو بگیره می افته
::
::
پاشو جیش کن بعد بخواب “سازمان دخالت در تمام امور کشور”
::
::


خیلی ببخشید..مثل اینکه موقع بدی مزاحم شدم..خواستم بپرسم آب خوردی آفتابه رو کجا گذاشتی
::
::
از اونجا که شتر در خواب بیند پنبه دانه ،گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظیفه خود دونستم بیدارت کنم آخه داشتی بالشو می خوردی
::
::
سلام ببخشید که این موقع زنگ زدم
یه سوال خیلی مهم واسم پیش اومده.
میخواستم بدونم ایران که نفت صادر میکنه بشکه هاشو پس میگیره؟
::
::
میخواستم ببینم شب‌ها که میخوای بخوابی، گوشیتو خاموش می‌کنی که سر کارت نزارن؟
::
::
شرمنده بیدارت کردم میخواستم یه خبر خوب بدم: اون روباهه که میخواست میگ میگ رو بگیره،بالاخره با کلی تلاش گرفتتش و به راهنمایی رانندگی تحویل داد…
::
::
ببخشید یه سوال: شبا که میگن بگیر بخواب ، چی رو باید بگیرم؟
بیخیال بگیر بخواب!
::
::
رک بگم: بیدار شو…
::
::
با عرض سلام از جانب انجمن ضد خواب ایران هدف ما بیدار کردن تمام آحاد جامعه و بر هم زدن نظم خواب ایشان است.
با تشکر ختم عریضه
::
::
بسم الله الرحمن الرحیم هدف ایجاد مزاحمت بود که بالحمد الله انجام شد!
::
::
سلام یادت باشه که یادم بیاری که یادت بندازم که به یادم بیاری که یادم بدی دیگه این وقت شب با اس ام اس کسی رو بیدارنکنم!
::
::
هشت بار بگو ساندویچ و برای هشت نفر بفرست، امشب خواب پیتزا میبینی، نخند! یک نفر کوتاهیکرد خواب تلیت ماست دید!!
::
::
سلام ببخشید این وقت شب مزاحم می شم، یه سوال خیلی مهم برام پیش اومده:
چرا با اینهمه پیشرفت تکنولوژِی نوار غزه به سی دی تبدیل نشده؟
::
::
ببخشید بی موقع مزاحم میشم. خواستم ببینم آب خوردی آفتابه رو کجا گذاشتی؟
::
::
سلام
ببخشید که این موقع مزاحم شدم
یه سوال خیلی مهم پیش اومده
میخواستم بدونم هواپیما بوق داره؟
::
::
سلام ببخش این موقع بیدارت میکنم ولی یه سؤال عین خوره افتاده به جونم
ببینم اگه بخوام تو نمایش پانتومیم به یکی شلیک کنم باید از صدا خفه کن استفاده کنم؟
::
::
مشترک گرامی این اس ام اس به منظور بیدار کردن شما می باشد لطفا لبخند بزنید!
::
::
هوا چه خوب چه بد؟ به هوای تو نفس میکشم هنوز
::
::
سلام.میخواستم بیدارت کنم ولی دلم نیومد!
::
::
سلام.امروز خواب دیدم تو رو دزدیدن بعد دیدن اشتباه گرفتنت برت گردوندن.حالت خوبه؟چرا فحش میدی؟
::
::
این نمونه ایی آزمایشی از اس ام اس برای بیدار شما در نصف شب میباشد که به شکر خدا به خوبی و خوشی انجام شد!
::
::
سلام
بیداری؟
.
.
.
خوب به من چه؟!چرا اینارو به من می گی؟!
::
::
.
.
.
.
.
.
.
چیه!نصف شبی افتادی دنبالم؟!خواب نداری؟!
بگیر بخواب مزاحم نشوووو.آویزون.
::
::
سلایم، خوفی؟
من کلاه قرمزی ام، میخواستم ببینم این ببعی ما رو شما از پل رد نکردی؟
هر چی میگردم پیداش نمیکنم…
::
::
آخه کی نیمه شب مزاحم مردم میشه به تو اسمس میده تازه اگر هم میخواد اسمس بده فوقش بهت میده “شب بخیر”. خو عزیزمن این کاروبا یک تلفن میشه راش انداخت.
::
::
زمانی که مرا روبه آسمان بخوابانند و با مشت های خاک اسمان را از من بپوشانند… امیدوارم روز خوبی باشد.
::
::
سلام ببخشید این موقع شب مزاحم شدم.. اخه مجبورم به همه گوسفندام سر بزنم…
::
::
سلام
مثانه شما پر شده است هرچه سریع تر به تخلیه ی آن اقدام نمایید.
مرکز فاضلاب و امور نیمه شب
::
::
سلام میخاستم بگم پاهات از زیر پتو اومده بیرون یه وقت سرما نخوری
::
::
ای شیطون عینه گربه پریدی رو گوشیا…
::
::
توی زندگی هر کس؛ شبهایی ست… که هیچ وقت صبح نمی شود… امشب از اون شباست


نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 6 مرداد 1393 ساعت : 20:5
برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:

     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید